ساکر استارز و نگاهی کلی به بازی

ساکر استارز

دستگاه‌های هوشمندی مثل موبایل و تبلت، علاوه بر رفع نیازهای روزمره افراد ابزاری برای سرگرمی و تفریح نیز تبدیل شده است. کمپانی‌های ساخت بازی از سراسر دنیا بر سر ساخت بازی‌های مهیج و کاربرپسند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. یکی از این کمپانی‌ها، شرکت معروف و بازی‌ساز مینی کلیپ است. ساکر استارز یک بازی فوتبالی مخصوص دیوایس‌های هوشمند محصول این کمپانی است که توانسته طرف‌داران زیادی از سراسر جهان را به خود جلب کند.

طراحان این بازی، با ارائه یک گرافیک زیبا و جذاب، فضایی آرامش‌بخش و درعین‌حال مفرح را برای گیمرها فراهم آورده‌اند. در کنار این جذابیت بصری، انجام بازی به شکلی بسیار ساده و راحت، توانسته حتی افرادی که به فوتبال علاقه‌ای ندارند را به خود جذب کند.

استفاده از مهره به‌جای بازیکن با چهره و آناتومیک انسانی که در سایر بازی‌های فوتبالی مشاهده می‌شود، آن را شبیه به بازی هاکی کرده است. همچنین فضای دوبعدی این بازی، امکان تسلط از بالای زمین بر روی بازیکنان یا به عبارتی مهره‌ها را برای گیمرها فراهم کرده است.

هرچند ساکر استارز یک بازی بسیار ساده و راحتی است ولی هنوز افرادی هستند که به مراحل مختلف این بازی ورود پیدا نکرده‌اند. ما در اینجا قصد داریم تا به شما این بازی مفرح و مهیج را آموزش دهیم. امیدواریم در پایان بتوانید با به‌کارگیری آموزش‌ها و ترفندهای ما به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید.

آموزش بازی ساکر استارز

بعد از نصب بازی و پلی کردن وارد محیط اولیه بازی می‌شوید. در این حالت چهار گزینه پیش رو دارید که از شما نحوه ورود به بازی را سؤال می‌کند:

1.Login with Google : ورود و بازی‌کردن از طریق حساب جیمیل

2. Login with Miniclip ID : اگر در سایت مینی کلیپ آیدی دارید، از طریق این گزینه می‌توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید و بازی کنید.

3. Login with Facebook : ورود به بازی از طریق حساب فیس‌بوک

4. Play as Guest : ورود به‌عنوان مهمان در حالت آفلاین

شما هرکدام از گزینه‌ها را که انتخاب کنید وارد فضایی از محیط ساکر استارز می‌شوید که شامل آیتم‌ها و آیکون‌های مختلفی است که در زیر به هرکدام از آنها اشاره می‌شود:

1. : Play 1 on 1 ساده‌ترین بخش بازی، گزینه یک‌دریک است. به این صورت که یک تیم در مقابل یک تیم دیگر بازی می‌کند.

2. Play Tournament : بازی‌های تورنمنت و جام حذفی 4 تیمی و بیشتر.

3. Play Minigames : بازی‌های کوچک یا مینی گیم که دریافت سکه به طور شانسی و بر اساس قرعه به شما تعلق می‌گیرد.

4. Shop : فروشگاه خرید سکه، دلار و مهره برای افزایش سطح لول خود.

5. در بخش پایین سمت راست فضای بازی نیز اکانت و حساب کاربری شما به نمایش گذاشته می‌شود. این اطلاعات را فقط شما می‌توانید مشاهده کنید.

6. در سمت راست و بالای صفحه 2 آیکون جداگانه قرار دارند که مقدار سکه و دلارهایتان را به شما نشان می‌دهند.

7. Free Coins : در این بخش سکه‌های رایگان در هر ساعت به شما اختصاص داده می‌شود. به طور معمول 25 سکه در هر ساعت به‌حساب کاربری شما اضافه می‌شود.

8. علامت چرخ‌دنده: بخش تنظیمات ساکر استارز که شما تنظیمات دلخواهتان را در آن اعمال می‌کنید.

گزینه Play 1 on 1

چنانچه شما این گزینه را برای بازی انتخاب کنید، تابلویی در صفحه برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که در آن اطلاعاتی همچون Prize یا جایزه نهایی در صورت پیروزی و تعداد گل‌های لازم برای دریافت جایزه در آن درج شده است. در این بخش امکان تغییر ترکیب و حتی مهره‌ها قبل از بازی نیز وجود دارد. Players Online تعداد بازیکنان آنلاین و در واقع رقبای شما را نشان می‌دهد. در Entry fee تعداد سکه‌های موردنیاز برای بازی و رقابت در این سطح را نشان داده می‌شود.

گزینه Play Tournament

در بازی تورنمنت ساکر استارز، بازی به‌صورت حذفی و چند تیمی برگزار می‌شود. در این روش، شما با حریفان خود بر کسب کاپ قهرمانی رقابت خواهید داشت. بعد از انتخاب این گزینه مشابه گزینه‌های قبلی، اطلاعات بازی برای شما نشان داده می‌شود. تعداد بازیکنان آنلاین، جایزه یا Prize، تعداد گل‌های موردنیاز برای برد هر بازی و همچنین سکه‌های موردنیاز برای پیوستن به بازی تورنمنت در یک قاب برای شما نمایش داده می‌شود.

گزینه Play Minigames

بعد از انتخاب این بخش، سه پاکت پیش روی شما قرار می‌گیرد. این پاکت‌ها را باید با اسکناس‌های درون بازی خریداری کنید. دریافت سکه و جایزه در این قسمت بر اساس شانس و قرعه است. در بخش Play Minigames شما باید با اسکناس‌ها که اصلی‌ترین سرمایه شما هستند اقدام به خرید پاکت‌های مختلف کنید.

نحوه چینش مهره‌های ساکر استارز

در ابتدای ورود به بازی، مهره‌ها به طور پیش‌فرض در زمین چیده شده‌اند. شما با استفاده از گزینه‌ای که در بخش پایین سمت راست صفحه بازی قرار گرفته، می‌توانید نحوه قرارگیری آنها را تغییر دهید.

چیدن مهره‌ها به شکلی که امکان گل‌زدن را از حریف کاهش پیدا کند، تأثیر زیادی در برد شما دارد. البته درعین‌حال که با این کار از دروازه خود دفاع می‌کنید، باید بتوانید با تاکتیک صحیح و اصولی گل هم بزنید.

با چند بار بازی‌کردن و قرارگیری مهره‌ها در حالت‌های مختلف، می‌توانید به یک استراتژی صحیح برسید. هرچند نباید در تمام بازی‌ها از یک روش برای چیدن مهره‌ها استفاده کرد. از قابلیت‌های ساکر استارز، فراهم ساختن امکان چیدن مهره‌ها در حین بازی است. چنانچه دفاع شما قابل نفوذ توسط تیم حریف بود و نتوانستید گلی هم به ثمر برسانید، با استفاده از دکمه اشاره شده در بالا می‌توانید مهره‌ها را در مکان‌های صحیح قرار دهید. نکته قابل‌تأمل این است که برخی از استراتژی‌ها در این بازی قفل شده هستند و برای استفاده از آنها نیاز به کسب تجربه و طرف‌دار در بازی دارید.

پایان بازی ساکر استارز

بعد از پایان بازی، نتیجه بازی در صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. در این صفحه‌نمایش گزینه‌هایی همچون امکان بازی مجدد با حریف فعلی، به‌اشتراک‌گذاری نتیجه در توییتر و گوگل پلاس، چت با حریف، اضافه‌کردن حریف به لیست دوستان در ساکر استارز و برگشت به عقب قرار دارد. این گزینه‌ها زمانی فعال می‌شوند و قابل‌دسترسی هستند که امتیاز هواداری کسب کرده باشید.

سخن آخر

ساکر استارز یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های موبایلی است. به‌ویژه بعد از انتشار در گوگل‌پلی توانسته طرف‌داران زیادی را به خود جلب کند؛ بنابراین کمتر کسی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد یا حتی نام آن را نشنیده باشد. سرگرمی فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای به چالش کشیدن دوستان در هنگام تعطیلات که شادی زیادی برای شما و دوستانتان به همراه خواهد داشت همچنین اگه نیاز به خرید سکه ساکر استارز داشتین میتونین از سایت ما اقدام کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *